top of page

Termeni Si Conditii - Magazin

​

  • Notă introductivă

Prezenta secÈ›iune defineÈ™te termenii È™i condiÈ›iile ce trebuiesc respectate de potenÈ›ialii clienÈ›ii È™i vizitatori în cazul în care doresc utilizare site-ului www.playathome.ro (Site-ul).

​

Utilizarea Site-ului implică acceptarea necondiÈ›ionata a termenilor È™i condiÈ›iilor mai jos aratate. Site-ul este administrat in exclusivitate de către CINEGARDEN EVENTS SRL. Vizitarea în continuare a Site-ului presupune ca sunteÈ›i de acord cu termenii È™i condiÈ›iile. CINEGARDEN EVENTS SRL îÈ™i rezerva dreptul de a schimba, de a corecta, de a modifica, de a adăuga È™i/sau retrage în parte sau în întregime termenii, condiÈ›iile, sau preÈ›urile produselor. Utilizatorul confirma că a citit È™i acceptat aceste condiÈ›ii È™i termeni în totalitate.

​

Întregul conÈ›inut al acestui site (imagini, texte, grafica, simboluri, marci comerciale, logo-uri, elemente de grafica web, scripturi, programe si baze de date) este proprietatea exclusiva a CINEGARDEN EVENTS SRL È™i este apărat de legea pentru protecÈ›ia drepturilor de autor. Folosirea oricaror elemente enumerate mai sus fără obÈ›inerea unui acord prealabil de la deÈ›inătorii de drept se pedepseste conform legilor in vigoare.

​

Titularul paginii web www.playathome.ro, este CINEGARDEN EVENTS SRL cu sediul în BucureÈ™ti, Sectorul 5, Str. Sg. Maj. Vasile Topliceanu, nr. 8, camera 3, Bloc P37, Ap. 44, având CUI 42930114. titular la care se va face referire sub denumirea de "Playathome" sau "Noi", în cadrul prezentei secÈ›iuni.

 

Definiții:

Vânzător- CINEGARDEN EVENTS SRL, persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in BucureÈ™ti, Sectorul 5, Str. Sg. Maj. Vasile Topliceanu, nr. 8, camera 3, Bloc P37, Ap. 44, având CUI 42930114, email: playathome@vrstudio.ro.

​

Cumpărător- Orice persoană fizică sau juridică care are vârsta peste 18 ani sau persoana juridică sau orice entitate juridică care îÈ™i face un Cont în Site È™i efectuează o Comanda

​

Comandă-  un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site

Site- Magazinul online găzduit la adresa www.playathome.ro

​

Utilizator – orice persoana fizică care are varsta peste 18 ani sau persoana juridica înregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, È™i-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din secÈ›iunea Termeni si CondiÈ›ii Generale.

​

Bunuri / Bunuri personalizate- orice produs sau serviciu, listat pe site, inclusiv  Bunurile menÈ›ionate în Comanda, care urmeaza a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului ca urmare a Contractului încheiat.

​

TranzacÈ›ie – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vanzarea unui Bun È™i/sau Serviciu de către Playathome, Cumpărătorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vânzător, indiferent de modalitatea de livrare.

​

CoÈ™ul meu – secÈ›iune care permite Cumpărătorului/Utilizatorului să adauge Bunuri sau Servicii pe care doreÈ™te să le achiziÈ›ioneze la momentul adăugării sau la un moment ulterior.

​

Contract – reprezintă contractul la distanță încheiat între Vânzător È™i Cumpărător, fără prezenta fizică simultană a Vânzătorului È™i a Cumpărătorului.

  • Încheierea Contractului

  1. În cazul plasării unei comenzi, contractul se va considera încheiat la distanță între Vânzător È™i Cumpărător

  2. Prin utilizarea site-ului È™i prin plasarea unei comenzi, cumpărătorul, declară implicit că este de acord cu modul în care îÈ™i desfășoară activitatea È™i cu modul de comunicare electronic (via email sau telefon)

  3. Momentul la care contractul se va considera încheiat, este momentul în care bunurile vor fi predate spre livrare.

  • Plasarea unei Comenzi

  1. Pentru a putea plasa o comandă vor fi disponibile 2 variante și anume, introducerea manuală a datelor dumneavoastră sau utilizarea contului de Facebook.

  2. Prin finalizarea Comenzii Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii.

  3. Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte ca Vânzătorul poate să il contacteze, prin orice mijloc disponibil /agreat de Vânzător, în orice situaÈ›ie în care este necesară contactarea Cumpărătorului.

  • ​

  1. Toate tarifele aferente Bunurilor prezentate pe Site sunt exprimate în lei (RON) È™i includ T.V.A. 

  2. Plata va putea fi realizată ramburs la curier sau prin ordin de plată.

  3. În cazul plaÈ›ilor online Vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru această acÈ›iune o poartă numai Cumpărătorul.

  • ​

  1. În cazul în care cumpărătorul solicită factură fiscală, aceasta va fi trimisă prin intermediul mijloacelor de comunicare electronică.

  • Comunicarea electronică

  1. Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza prin interacÈ›iunea directă cu acesta sau prin adresele menÈ›ionate la secÈ›iunea “contact” din Site. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.Comunicarea între cumpărător È™i vânzător va fi realizată prin intermediul mijloacelor de comunicare electronică (email, telefon).

  • Livrarea Bunurilor

  1. După finalizare comenzii, aceasta va fi livrată prin intermediul serviciilor de curierat oferite deFanCurier. (Termeni și condiții FanCurier https://www.fancourier.ro/conditii-generale-privind-furnizarea-serviciilor-postale/ )

  2. Vânzătorul se obligă să livreze Bunurile în sistem de curierat către Cumpărător.

  3. Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor È™i va asigura transmiterea documentelor însoÈ›itoare.

  4. Vânzătorul va efectua livrarea Bunurilor È™i Serviciilor numai pe teritoriul României.

  • GaranÈ›ia Bunurilor

  1. Vă garantăm produsul împotriva defectelor materialelor È™i de fabricare, cu respectarea condiÈ›iilor de utilizare obiÈ™nuită de către consumator.

  2. Vă garantăm produsul împotriva defectelor materialelor È™i a fabricării în condiÈ›iile de utilizare obiÈ™nuită a consumatorului de la livrare È™i pentru o perioadă de 24 luni  de la data livrării.

  3. Dacă produsul se dovedeÈ™te defect în perioada de garanÈ›ie de 24 luni È™i doriÈ›i să utilizaÈ›i această garanÈ›ie, vă vom cere să urmaÈ›i instrucÈ›iunile de returnare a produsului pe care vi le vom oferi È™i vom întreprinde una dintre următoarele acÈ›iuni: (i) înlocuirea produsului cu un produs identic (în limita stocului disponibil) sau echivalent cu produsul pe care l-aÈ›i achiziÈ›ionat; (ii) repararea produsului; sau (iii) rambursarea integrală a preÈ›ului de achiziÈ›ie al produsului. Datorită progreselor tehnologice È™i disponibilității produsului, produsul de schimb poate diferi uÈ™or È™i poate avea un preÈ› de vânzare mai mic față de produsul original pe care l-aÈ›i achiziÈ›ionat.

  4. Produsele sau piesele înlocuite È™i reparate furnizate în temeiul garanÈ›iei vor fi expediate numai la adresele din România.

  5. GaranÈ›ia nu se va aplica niciunui defect al Produsului care rezultă din uzură normală, accident, utilizare necorespunzătoare, neglijență de către dvs. sau orice terță parte, incendiu sau alte cauze externe, modificări sau reparaÈ›ii, utilizare comercială sau utilizarea Produsului într-un mod necorespunzător.

  • Procedura de retur/ înlocuire

  1. În cazul în care se solicită înlocuirea unui produs în garanÈ›ie, sunt aplicabile prevederile secÈ›iunii VIII.

  2. Produsele din categoria Ochelarilor VR nu vor putea fi returnate daca acestea au fost folosite datorită riscului epidemiologic rezultat în urma contactului produsului cu faÈ›a È™i ochii.

  3. În conformitate cu privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniÈ™tii, dreptul de retur nu poate fi exercitat pentru comenzile care se referă la:

    • furnizarea de bunuri care au fost desigilate dupa livrare, care nu mai pot fi returnate din motive de igiena sau protecÈ›ie a sănătății;

    • furnizarea de bunuri confecÈ›ionate potrivit specificaÈ›iilor consumatorului sau evident personalizate.

  4. Dacă v-a fost trimis un alt produs decât cel comandat, îl puteÈ›i returna. va suporta cheltuielile de transport È™i vă vom trimite produsul cerut imediat ce vom primi coletul. În cazul în care produsul respective nu mai există în stoc, vi se va returna integral contravaloarea acestuia sau veÈ›i avea posibilitatea să selectaÈ›i alt produs de pe site-ul nostru în limita sumei achitate către Playathome.

  5. Dacă aÈ›i comandat din greÈ™eală alt produs, puteÈ›i returna produsul pentru a fi schimbat, cu condiÈ›ia ca produsul să fie sigilat È™i nedeteriorat în niciun fel. Taxele de transport vor fi suportate de către dumneavoastră.

  6. Pentru a putea returna produsul trebuie să ne adresaÈ›i un email la adresa: Mail-ul trebuie să conÈ›ină numărul comenzii È™i motivul returnării pentru a stabili daca plata returului va fi suportata de către noi sau de către dumneavoastră. În cel mai scurt timp dupa procesarea cererii de retur veÈ›i fi contactat pentru detalii.

 

  • Proprietatea intelectuală

  1. ConÈ›inutul, incluzând dar nelimitându-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text È™i/sau conÈ›inut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva .

  2. Clientului/Cumparatorului/Utilizatorului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terÈ›e părÈ›i, modificarea È™i/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui ConÈ›inut în orice alt context decat cel original intenÈ›ionat de , includerea oricărui ConÈ›inut în afara Site-ului, îndepărtarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al asupra ConÈ›inutului precum È™i participarea la transferul, vânzarea, distribuÈ›ia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afiÈ™area ConÈ›inutului, decât cu acordul scris expres al .

  3. Este interzisă orice utilizare a ConÈ›inutului în alte scopuri decât cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care il însoÈ›eÈ™te, în cazul în care acesta există.

  • Prelucrarea datelor cu caracter personal

  1. Pentru a afla mai multe, vă rugăm să consultați secțiunea Politică de Confidențialitate

  • Răspunderea

  1. nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Playathome a oricărei din obligaÈ›iile sale conform Comenzii È™i pentru daune care rezultă din utilizarea Bunurilor È™i Serviciilor după livrare È™i în special pentru pierderea acestora.

  2. îÈ™i rezervă dreptul de a actualiza È™i modifica periodic Termenii È™i CondiÈ›iile Site-ului pentru a reflecta orice modificări ale modului È™i condiÈ›iilor de funcÈ›ionare a Site-ului sau orice modificări ale cerinÈ›elor legale.

  • ForÈ›a majoră

  1. ForÈ›a majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părÈ›ilor È™i care nu poate fi evitat.

  2. În caz de forță majoră niciuna dintre părÈ›i nu poate fi trasă la răspundere pentru neexecutarea obligaÈ›iilor

  3. ForÈ›a majoră trebuie notificată într-un termen de 5 zile lucrătoare de la data apariÈ›iei acesteia.

  • JurisdicÈ›ia aplicabilă

  1. Contractul încheiat conform celor sus-menÈ›ionate este supus legislaÈ›iei Române.

  2. În cazul unui eventual conflict ce nu poate fi rezolvat amiabil, vor fi competente instanÈ›ele de judecată cu respectarea prevederilor legale privind competenÈ›a.

 

Termeni Si Conditii - INCHIRIERE

I. OBIECTUL

 

  1. Aparatura închiriata, denumită în continuare „” va fi predată clientului igienizată, conform comenzii confirmate prin email de către Cinegarden SRL (PLAY AT HOME), aceasta fiind compusă din:

 

•             1 x Oculus Quest 2 Ochelari VR

•             1 x 1 metru USB Type C Cablu Încărcare

•             1 x USB Type C Adaptor Încărcare Rapidă

•             2 x Joysticks/Controllers Wireless Touch

•             4 x Baterii AA pentru controllers

•             1 x Google Chromecast

•             1 x Chromecast Micro USB Cable

•             1 x Chromecast Power Supply

•             1 x Suport spaÅ£iu ochelari  (pre-instalat în ochelarii VR)

 

  1. Kitul VR va fi livrat ÅŸi ridicat conform comenzii prealabile a clientului realizată fie prin telefon, fie în scris prin email, între orele stabilite în mesajul de răspuns.

  2. Kitul VR va fi predat în stare bună de funcÅ£ionare clientului, Cinegarden SRL (PLAY AT HOME) testează toate unitățile pentru funcÈ›ionare optima înainte de predare.

  3. Pentru utilizarea optimă a echipamentului, clientul va beneficia de suport telefonic din partea reprezentaÈ›ilor CINEGARDEN (PLAY AT HOME) între orele 09:00 - 21:00 pe parcursul închirierii.

 

II. PREÅ¢UL

 

2.1 Plata pentru echipamentul închiriat va fi realizată în avans în contul societăţii Cinegarden SRL, conform comenzii clientului pentru întreaga perioadă menÅ£ionată în comandă.

2.2 Costul primei zile de utilizare a fiecărui kit VR este de 150 lei.

2.3 Pachetele de închiriere pe parcursul mai multor zile constau în:

  • VR to GO 1 zi - 180 lei

  • VR to GO Duo -270 lei

  • VR to PARTY – 520 lei/zi

  • VR to GO - Zi Extra - 50lei/zi

  • VR to GO Duo - Zi Extra - 80 lei/zi

  • VR to PARTY - Zi Extra - 140 lei/zi

2.4 Returnarea echipamentului înainte de expirarea perioadei menÅ£ionate în cadrul comenzii nu îndreptăţeÅŸte clientul la returnarea preÅ£ului achitat în avans.

2.5 Prin excepÅ£ie de la prevederile art.2.4, în situaÅ£ia în care kitul VR a fost închiriat pentru o perioadă mai mare de două zile, iar clientul doreÅŸte să returneze aparatura înainte de împlinirea termenului, acestuia îi vor fi returnaÅ£i banii achitaÅ£i pentru zilele următoare zilei în care aparatura va fi ridicată pornind de la treptele enumerate mai sus, folosind ultima treaptă eligibilă. Cinegarden se obligă să ridice aparatura în ziua următoare notificării dorinÅ£ei clientului de returnare înainte de expirare a termenului, între orele 09-21, după cum va răspunde prin email ÅŸi anunÅ£a clientul.

 

III. CONDIȚII DE LIVRARE ȘI INSTALARE

 

3.1 Kitul VR va fi livrat la adresa comunicată de client, la ora agreată de comun acord cu echipa Cinegarden.

3.2 În situaÅ£ia apariÅ£iei unei situaÅ£ii neprevăzute (defecÅ£iuni tehnice ale echipamentului ori ale mijloacelor de transport, probleme medicale ale echipe Cinegarden etc.), clientul va fi înÈ™tiinÈ›at în timp util, comunicându-i-se o noua oră de sosire prin telefon dar ÅŸi prin email.

3.3 Clientului va asigura un spațiu adecvat de instalare și desfășurare a echipamentului, pregătit pentru ora stabilită a livrării și instalării, respectiv un spaţiu de desfăşurare 2.5x2.5m fără mobilier.

3.4. Kitul VR nu necesită operaÅ£iuni complexe de instalare, clientul beneficiind în acest sens de un set de instrucÅ£iuni livrate prin email ÅŸi suport tehnic din partea echipei Cinegarden confrom art.1.4.

3.5 Strângerea echipamentelor se face parÈ›ial de către client după folosirea kiturilor, urmând ca apoi, la ora stabilită de comun acord între echipa Cinegarden È™i client, reprezentanÅ£ii acesteia să se prezinte pentru finalizarea, dacă este cazul, a operaÅ£iunilor de dezinstalare a echipamentelor È™i strângerea acestora.

3.6 Ridicarea kitului VR închiriat clientului va avea loc în baza semnării unui proces verbal de ridicare.

3.7 Orice detalii privind funcÅ£ionarea necorespunzătoare sau defecÅ£iunile echipamentelor de tip kit VR trebuie anunÅ£ată de către client prin email anterior ridicării, urmând a fi trecută în procesul verbal de ridicare. Clientul nu trebuie să încerce să repare echipamentul fără permisiunea echipei Cinegarden. În astfel de cazuri, echipa Cinegarden va face tot posibilul ca echipamentul în cauză să fie înlocuit.

3.8 Echipamentul va fi verificat vizual de echipa Cinegarden la ridicare, membrii acesteia având dreptul să ceară clientului să efectueze un test prin care să se stabilească buna funcÅ£ionare a kitului.

3.9 În orice caz, clientul va fi anunÅ£at în maximum 24 de ore că echipamentul a fost ridicat în aceeaÅŸi stare ca în cea în care a fost predat, după efectuarea verificărilor complete de către echipa Cinegarden.

3.10 Orice daună constatată, exceptând urmele normale de uzură È™i folosire, vor fi raportate È™i înregistrate la momentul identificării lor, în termenul maxim de 24 de ore de la ridicare, urmând a fi reparate de către echipa Cinegarden.

3.11 Costurile standard prevăzute pentru defecÅ£iuni tehnice, care fac improprie funcÅ£ionarea kiturilor ÅŸi care necesită scoaterea acestora din uz pentru o perioadă mai mare de o zi, însosÅ£ite de costul de oportunitate pierdut percepute de Cinegarden SRL vor fi:

  • 1 buc Controller Oculus Quest 2 Defect – 750 LEI

  • 1 set Ochelari VR Oculus Quest 2 DefecÅ£i – 1500LEI

  • Google Chrome Cast – 300 LEI

  • Cabluri/Accesorii/Adaptoare – 150 lei/buc

3.12 În cazul în care este necesară înlocuirea echipamentelor, costul acestora va fi suportat ulterior de către client în urma emiterii unei facturi în acest sens.

3.13 Toate costurile aferente reparării ori înlocuirii aparaturii ridicate de la client în stare improprie de funcÅ£ionare, conform art.3.7-.3.12, vor fi suportate de acesta în baza unei facturi emise de societatea Cinegarden SRL.

3.14 În cazul în care echipamentul este pierdut ori furat pe durata perioadei în care este închiriat, Cinegarden va fi despăgubită în totalitate de către client pentru echipamentul în cauză, la preÈ›urile afiÅŸate mai jos:

  • 1 buc Controller Oculus Quest 2 Defect – 750 LEI

  • 1 set Ochelari VR Oculus Quest 2 Defecti – 1500 LEI

  • Google Chrome Cast – 300 LEI

  • Cabluri/Accesorii/Adaptoare – 150 lei/buc

3.15 Toate costurile sau preÅ£urile anterior menÅ£ionate sunt purtătoare de penalităţi ÅŸi dobânzi, clientul fiind obligat la plata unor penalităţi de întârziere în cuantum de 1% din valoarea facturii emise în temeiul prevederilor anterioare, în cazul în care refuză să efectueze plata acesteia în termen de 10 zile de la emiterea ei ÅŸi comunicarea prin email.

 

 IV. DISPOZIÅ¢II FINALE

 

4.1 Cinegarden nu accepta nici un fel de responsabilitate pentru orice accident sau daună care ar putea surveni cât timp echipamentul este închiriat. Echipamentul trebuie supervizat în timpul folosirii de către un adult responsabil, peste vârsta de 18 ani (preferabil clientul).

4.2 Păstrarea, depozitarea È™i consumarea alimentelor sau lichidelor în apropierea echipamentului Cinegarden  este interzisă.

4.3 În cazul în care Cinegarden observă că locul de desfășurare ÅŸi condiÅ£iile nu întrunesc toate cerinÈ›ele de siguranță pentru client È™i pentru echipament, îÈ™i rezervă dreptul să refuze amplasarea sau continuarea închirierii.

4.4 Toate persoanele care se folosesc de echipamentul Cinegarden o fac pe propria răspundere. Persoana sau organizaÈ›ia care închiriază echipamentul va fi responsabilă pentru orice daune sau accidentări care rezultă din folosirea proprie sau improprie a echipamentelor.

4.5 Clientul se obligă să folosească echipamentele urmând instrucÅ£iunile de siguranţă furnizate sub forma unui ghid pe email de către echipa Cinegarden.

4.6 Echipa Cinegarden nu îÅŸi asumă responsabilitatea pentru funcÅ£ionarea improprie ori defectuoasă a conexiunii la internet a clientului care determină imposibilitatea folosirii online a aparaturii închiriate. Clientul trebuie să se asigure anterior plasării comenzii că deÅ£ine o conexiune la internet care permite folosirea kitului VR închiriat.

4.7 Clientul nu are dreptul de a subînchiria echipamentele primite din partea Cinegarden sau de a le muta din locaÅ£ia închirierii  lor.

4.8. Cinegarden încurajează orice discuÈ›ie înaintea rezervărilor È™i în legătură cu termenii È™i condiÈ›iile din acest document.

​

​

bottom of page