Un nou sondaj realizat luna trecuta arata ca 3 din 5 jucatori de realitatea virtuala folosesc headseturi lansate de Facebook. Pentru ca marile companii precum Facebook, Valve sau HTC nu ofera date despre vanzari, sondajul Steam Hardware & Software ramane singurul care are data clare despre cum stau lucrurile in zona realitatii virtuale.
Din aceste cifre reiese ca utilizatorii prefera headseturile promovate de Facebook: 27.79 % au Oculus Quest 2, cea mai noua varianta a castii de realitate virtuala, pe care o puteti inchiria si de la Play at Home, urmata de Oculus Rift S, cu 20.25%, Valve Index HMD pe locul 3 cu 16.39% si HTC Vive cu 11.38%. Impreuna, headseturile realizate de Facebook au 60% din piata utilizatorilor, restul procentelor fiind aduse de prima generatie de Oculus Rift. Vechea generatie de headseturi care functiona numai impreuna cu un PC a fost inlocuita in topul preferintelor de Oculus Quest, cel mai recent model fiind gandit ca unul hibrid si care permite streamingul prin intermediul WiFi.
In anii trecut, HTC era liderul de necontestat al castilor de realitate virtuala, insa odata cu dezvoltarea tehnologiei, aparitiei unui numar din ce in ce mai mare de aplicatii si datorita interesului crescut pentru VR, utilizatorii s-au indreptat spre device-uri standalone, care nu au nevoie de un PC puternic pentru a putea rula experiente de realitate virtuala.
Play at Home are deja aceasta tehnologie de ultima generatie, cu ajutorul careia puteti pasi in lumea realitatii virtuale si incerca o multime de aplicatii si jocuri interesante, gandite pentru toate gusturile si nivelurile de familiarizare cu tehnologia. In plus, multe dintre aceste jocuri permit experiente multiplayer, asa ca distractia impreuna cu prietenii e garantata.
5
Comments